Realizacja

Kampanie z ambasadorami to nasza specjalność. Zobacz, jak działamy!

Takimi zadaniami zajmujemy się kompleksowo. Dlatego, kiedy powierzono nam promocję nowej wódki Stock Prestige Smooth od razu wiedzieliśmy, co mamy zrobić.

Stock Prestige Smooth to wyjątkowy trunek wśród czystych wódek. Cechuje się nadzwyczajną gładkością i lekkością smaku uzyskaną poprzez innowacyjną metodę filtracji jonami miedzi. W ten sposób rodzi się unikalny charakter tego alkoholu, stawiający Stock Prestige Smooth w segmencie produktów premium. To, co dodatkowo wyróżnia ten alkohol, to wyjątkowy miedziany design. Jego wykorzystanie nie jest przypadkowe! Nawiązuje ono do obecnych trendów we wzornictwie, a jednocześnie idealnie koresponduje z wykorzystaną przy jego produkcji technologią.

Dzięki naszej znajomości strategii marki oraz jej grupy docelowej mogliśmy przejść od razu do działania. Wybraliśmy adekwatnego do nowego produktu ambasadora, pod którego powstała spersonalizowana idea kreatywna. Postawiliśmy na piosenkarza BARANOVSKIEGO. Cały koncept oparliśmy na dwuznaczności określeń pasujących zarówno do jego muzyki, jak i do Stock Prestige Smooth. W ten sposób połączyliśmy ze sobą zwroty: „czystość dźwięku” i „czystość smaku”, „zwolnienie tempa” w muzyce i „zwolnienie tempa” w ciągu dnia, „pauza” zarówno w dźwiękach, jak i w życiu.

Co dalej? Zajęliśmy się wszystkim! Od kontaktu z nową twarzą marki po koordynację całego procesu powstawania filmów reklamowych. Objęliśmy także nadzór kreatywny nad tym przedsięwzięciem zarówno w studio nagraniowym, jak i przy postprodukcji. To również nasza agencja zajęła się pełnym przygotowaniem komunikacji, opracowaniem materiałów oraz emisją kampanii reklamowej. Nawet zawieszki, które znajdziecie na butelkach Stock Prestige Smooth to graficznie i merytorycznie efekt naszej pracy!

Od pomysłu do wyników!
Wybierając Fastline Advertising zawsze otrzymujesz kompleksowe działania w najlepszym wydaniu. Napisz do nas, a my zajmiemy się całą resztą.

Działania agencji z produktem Stock Prestige Smooth:

• Przygotowanie idei kreatywnej
• Wybór twarzy marki
• Kontakt z wybranym ambasadorem
• Przygotowanie graficzne zawieszek na produkt + ich treść
• Zaprojektowanie On-Packów
• Realizacja produkcji On-Packów
• Przygotowanie scenariuszy filmów reklamowych
• Koordynacja planu filmowego
• Nadzór kreatywny w trakcie planu filmowego
• Nadzór postprodukcji
• Opracowanie materiałów z planu filmowego
• Przygotowanie komunikacji
• Emisja i prowadzenie kampanii w social mediach

Poznaj 7 kroków do prawidłowej pracy z kampanią!

1. Przestudiuj strategię obsługiwanej marki – musisz kompleksowo poznać swojego klienta, jego sposób działalności, a także sprzedawany produkt/usługę
2. Poznaj grupę docelową – dowiedz się, kim są i jak konsumują treści, aby dopasować do nich swoje działania
3. Stwórz ideę kreatywną – to kluczowy aspekt pracy z kampanią, który to będzie przyświecał Ci przy tworzeniu treści
4. Wybierz odpowiedniego ambasadora – musi on pasować do reklamowanej marki, a także wnosić do niej nową jakość
5. Przygotuj materiały – ich dopasowanie do TG zostaw specjalistom w tej dziedzinie
6. Przygotuj kampanię reklamową – niezależnie czy celujesz w social media, telewizję lub inny kanał komunikacji, pamiętaj o wyznaczeniu KPI
7. Prowadź kampanię odpowiedzialnie – na bieżąco sprawdzaj wyniki i optymalizuj jej funkcjonowanie

PRODUKT

Wdrożenie nowego produktu, kampania mediowa

ZAKRES USŁUG

Strategia, kreacja, sesja nagraniowa

Potrzebujesz przygotować strategię wdrożenia nowego produktu lub opracować materiały do kampanii?

Z chęcią pomożemy.
Napisz
 lub zadzwoń!

 

Dane do kontaktu:

+48 601 280 520

office@fastline.pl

1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder